środa, 3 kwietnia 2013

Czy to jest możliwe

Oczywiście, że tak ale jest bardzo trudne ja osobiście bawię się tą tym od jakiegoś czasu niestety kroci nie zarobiłem. Ludzie próbujący zarobić na adsens zakładają setki stron blogów niestety ta metoda nie daje dużych zarobków(większość odsłon będzie nie ważna) poniżej przykład:

Czyli spamowanie neta reklamami nie ma sensu panowie i panie trzeba mieć naprawdę dobry pomysł by zarabiać w internecie. Wrzucenie do internetu 1000 000 stron które teoretyczne mają zarobić 1grosz miesięcznie zazwyczaj nie wypala. Czyli złote rady jak zarabiać w internecie:

1. Dobry pomysł 
2. Społeczność
3. Reklama 
4. Pozycja w Google
5. Osoba która zna się na programowaniu 

itp.......................

sporo można by pisać ale zakończę na tym i opowiem wam jak ja próbowałem zarobić:
1. Brak pomysłu "chciałem po prostu zarobić"
2. Nie potrafiłem zainteresować ludzi swoimi materiałami zero składu i ładu
3. Brak reklamy w necie szkoda kasy "przecież to google ma mi płacić a nie odwrotnie"
4. Nieobecność w wyszukiwarkach
5. Myślałem, że potrafię programować i że wszystkie moje pomysły będę potrafił zrealizować

Co posiadam po kilku miesiącach pracy:
 130 blogów
4 fora społeczność ok 68osób
179- stron na rożnych hostach  typu cba.pl za.pl itp
kilkadziesiąt dni wyjętych z życia
wiem że nie warto jeśli liczę że może się uda a nie mam pomysłu

Dziękuje za uwagę i życzę powodzenia w zarabianiu w internecie

Na tym koncie Publikuje swoje mądrości życiowe  może trudno je tak nazwać ale próbuje

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz