piątek, 5 kwietnia 2013

Kto zarobi na reklamach

Osoby które wniosą coś sensownego do internetu zawsze mają szanse coś zarobić nasze strony, blogi filmy na YouTube nie są analizowane przez ludzi ale przez Boty które ocienią materiały które przesyłamy. Robią to na kilka sposobów po pierwsze statystyki (np.czas przebywania na danym materiale), źródła  odwiedzin (fora, blogi, Facebook) oraz moduły sztucznej inteligencji. To wszystko ma wpływ na nasze zarobki puste strony które ktoś odwiedzi i po sekundzie ucieknie nie mają dużego zarobku. Oczywiście można liczyć na szczęście umieszczając w internecie miliard stron i liczenie że każda zarobi grosz ale jedna osoba nie zdoła tego osiągnąć do końca życia. Jeśli ktoś ma zamiar tak zrobić to proszę spojrzeć na mój pierwszy post na tym blogu. To się nie opłaca.

Obecnie postanowiłem pokazać większemu gronu że niektóre projekty nie mają sensu albo zostaniecie potraktowani jak ten Byczek delikatnie mówiąc.

4 komentarze:

  1. Witam,

    Masz tylko 2 posty i google pozwoliło na umieszczanie reklam? Podobno blog musi być już obszerny, rozbudowany, aby zamieścić w nim reklamy adnensce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się ten blog nie zarabiał dla mnie ani złotówki. Zresztą jeśli nawet zaliczy mi wyświetlenie reklamy to RPM strony = 0zł czyli jak pisałem zapychanie internetu marnymi blogami stronami itp. nie ma sensu. Otworzyłem konto na adsense bo liczyłem na łatwy zarobek ale okazało się, że to jest bardzo trudne bez dobrego pomysłu. Zresztą brakuje mi wiedzy...
      A ty zarabiasz na adsense?

      Usuń
  2. Witam,

    Nie zarabiam, raz próbowałem się zarejestrować w programie adsense, ale mój blog był za mało rozbudowany według ekipy google aby zamieścić w nim reklamy.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że teraz zasady troszkę się zmieniły na słabych blogach pojawiają się reklamy ale wydawca nie ma z tego żadnej zarobku. Poza tym aby zarobić na adsense trzeba mieć miliony odwiedzających. Ja mam marzenie zebrać na adsense 4000 zł ale w tym tępię potrwa to lata. Bierne zarabianie kusi ale jest to HOL**nie trudne

    OdpowiedzUsuń